torsdag 7 februari 2013

I en drama-queens världsbild,


tror man att det bara är synd om kvinnor, och att bara vänsterfeminister kan drabbas av näthet. Dramadrottningarna har ockuperat hela denna viktiga fråga, och ska nu på "kvinnors vis" älska sönder hatarna under det gulligullgulliga mottot "Tillsammans är vi fler än hatarna."
Här, en ovanligt kletig hyllning till en skribents"nätälskare":

-"David, Emmy, Helena, Magnus, AnnaSara, Jessica, Björn, Oscar, Pierre, Viktor, Christoffer, Anna, Johannes, Kristina, Malin, Hans, Susanne, Fredrik, Maja och Annika.
Jag känner er inte.
Jag vet inte hur ni mådde när ni vaknade idag.
Men jag ser ut som en tvättbjörn i ansiktet tack vare er.
Jag har gråtit så många glädjetårar över era ord.
Min armé. Mina soldater."

Hjälp. Jag får lite I love Malmö-  och fackeltågs-varning.




aftonblaskan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar