torsdag 3 januari 2013

Ber om secret service!


Fick den här kommentaren på ett blogginlägg, jättetacksam för hjälp och synpunkter som kan leda mig nån vart!

Hej och gott nytt år!

En liten porträttbild på en man är med på din sida längst upp till vänster (eller är den bara med på min när jag loggar in?)
I alla fall kan jag också klicka (!) på gubben och då kommer jag till en som arbetar som politisk journalist på en kvällstidning!
Har tagit skärmdumpar….
En konspiratoriskt lagd kan få tankar på dataintrång eller något liknande?"

5 kommentarer:

  1. Inga gubbar på din sida, när jag tittar på den.
    /Lilla jag

    SvaraRadera
  2. Hej igen! Har också funderat på hur i helsike det kunde komma sig att när jag klickade på ”gubben” (känns han igen? Jo det är expressens Niklas Svensson) kom jag till hans twitterkonto - sida!
    Har en dump om du vill se den också. Där pågick en twitterkonversation som jag tyvärr inte kopierade då den föreföll ointressant, men det pratades om att spela in något… Tänker på vad som hände med News of the world…..
    ps det gick tyvärr inte att klistra in skärmdumpen med gubben här

    SvaraRadera
  3. Tack!
    Niklas Svensson?!??? Vad har han begravt för hund här hos mig? Det gäller att vara vaksam, tar gärna emot flera tips!

    SvaraRadera
  4. Hej Carina!
    Han dök upp för mig ett par dagar sedan var han försvunnen. Märkligt att han lyckades med det.
    Mvh
    Charlotta

    SvaraRadera
  5. Ska hålla ögonen öppna !!
    Kommer han upp på min sida kommer jag att avliva honom !!

    SvaraRadera