fredag 7 december 2012

Svensk utmärker sig i världen igen.

Taekwondosporten har drabbats av en megaskandal.Sverigeettan Milad Ashna kommer att polisanmälas för misshandel efter att ha vansinnessparkat ned motståndaren Flemming Nielsen, med en hoppspark i ryggen under ett spelavbrott i deras kvartsfinal på SM. 

Fleming Nielsen– Det kändes som allt krossades i kroppen.

Den chockade domaren säger:
-Jag har varit aktiv domare i 17 år och jag har aldrig sett något liknande.

Vaddå!?!

Ashna kunde  ju inte veta att det var spelavbrott när Fleming trillade så kraftigt mot hans fot. Det kunde lika gärna  varit en svensk som gjorde samma sak. Alla invandrare är inte kriminella. Det är väldigt intolerant och främlingsfientligt att utnyttja denna tragiska händelse som valfläsk till SD, opixlat och med namn också. FACKELTÅÅG!!!


2 kommentarer:

  1. Sådan "sport" fanns inte i min ungdom!! Det närmast liknande jag kan erinra mig,är väl drängaslagsmålen,vid en ute-dansbana i grannbyn...
    Men nya tider,nya exotiska lekar ...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

      Radera