torsdag 22 november 2012

HD.S Dujmovic: Ni ska inte tro på allt vi journalister skriver........

I Helsinborg misshandlades en 87-årig kvinna svårt av ett gäng ungdomar. Vi är många som förtvivlats av nyheten om det råare och råare våldet, och taget grymheterna mot damen hårt.

Men HDs Robert Dujmovic tycker inte det är så mycket att bry sig för. Han tror inte på damen, allt är bara hittepå, för:

-" Det finns inget som bevisar att kvinnan ljuger, men å andra sidan inget som bevisar att hon talar sanning.

Jag ska först av allt vara mycket tydlig med att jag inte påstår att den gamla kvinnan ljuger."

Ehhhhh.....

Har du nåt att säja Dujmovic, så spit it out.Dina dimslöjor och spekulationer idag är vidriga.

Agatha Christie: Jag har aldrig kunnat tåla journalister. Och i mina böcker har jag alltid låtit dem lida en fasansfull död.

BildmateriaJag ska först av allt vara mycket tydlig med att jag inte påstår att den gamla kvinnan ljuger. 





HD

4 kommentarer:

  1. Instämmer med Agatha Christi...Läste denne skribents luddiga,men ironiskt pekande på,att damen skulle fara med en lögn !!
    Hade t.o.m själv verkat som detektiv/utredare, och kunde finna ut att offret inte använde en rollator,vilket hennes barnbarn redan vid polisanmälan förklarade !!
    Ja,man kan tydligen som skribent i HD,lägga allt vad moral heter åt sidan..huvudsaken själv framstå som Sherlock Holmes..

    SvaraRadera
  2. Förstår er skepsis mot journalisten men jag är själv kluven vad det gäller den äldre damens historia. Känner till kvarteret mycket väl och finner det högst konstigt att detta ohyggliga drama kan utspelas utan något som helst vittne.

    /HellBoy

    SvaraRadera
  3. Nja Möllegränden brukar ju vara befolkad,men på S:a Strandgatan(tror jag den heter)är det sällan eller aldrig,några som besöker vid den tiden på dagen !!

    SvaraRadera
  4. Men, om detta är fake, varför skrev HD?

    SvaraRadera