fredag 12 oktober 2012

Världen utanför Sverige är vaken.


- "Massinvandringen har varit en total katastrof för UK", säger inrikesminister Theresa May, som använde ett klart, icke-överslätande språk för att sätta strålkastarljuset på den samhällsvandalism som åsamkats av okontrollerad immigration.
"Allt från sammanbrottet i social solidaritet till trycket på den allmänna infrastrukturen."

Vidare motsade hon den korrekta stenkastarvänster-myten att immigration lyfter ekonomin.
-" Det finns inte ett uns av bevis på att okontrollerad massinvandring gör ett land rikare eller mer välbeställda."

AAAHHHHHH!
Jag har väntat så länge, och jag har fått utstå så mycket hat och hån och nidord.
Nu kommer finalemento en människa som fattar det vi, folket, kunde ha berättat för de dövblinda vid makten för många, många år sen.
Det är inte med ett vad var det jag sa, som jag yvs över detta faktum, det är med gripande sorg över den irreparabla skada som de låtsas-kloka har förstört vårt land.
Den kritiska uppgiften för den Tory-ledda koalitionen är att översätta May´s fina retorik till handling.
Och att sprida denna enkla klokskap till de insnöade idiotpolitikerna i vårt land.

express




4 kommentarer:

  1. Även om inlägget gläder mej, så oroar jag mej fortfarande för de två sista två meningar i inlägget. Inte minst vad som avses i den sista meningen. Mest därför att det också är mina tankar under en längre tid. Även om någon av betydelse säger att kejsaren är naken, så vågar många inte hålla med om detta. Mer än trevligt att högre politiker på sina håll numera vågar stå för sin sak och uppfattning. Kanske även att någon hos sjuklöverns politiker kan se ljuset. Fast inte just nu, kanske aldrig. I Sverige är vi ju "goda". Än har inte åsiktsbrädan tippat över. Men kanske darrar den lite. Skogis.

    SvaraRadera
  2. Vänta bara Skogis, politiker är simpla människor, jag går och väntar på att Löfvén ska rasa ner i dojjan opinionsmässigt.
    Då kommer dom att börja snegla lystet på SDs 10 procent och växande skara.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, det är inte utan att även en inbiten skeptiker som jag börjar åtminstone hoppas på en vändning. Skogis.

      Radera