lördag 29 september 2012

Varför har muslimer två ansikten.



Jag läste om de stolta muslimerna i Botkyrka, som nu vill ha pay-back på sina betalda skatter i form av en sed från sexhundratalet, böneutrop. De vill utnyttja sin "demokratiska rätt" i detta land av religionsfrihet.
Som för drabbade ickmuslimer blir en ofrihet.

Hmmmm.
Å ena sidan slår man sig malligt på bröstet och är demokratiskt för religionsfriheten.

Men i Malmö då?
När muslimer uttrycker att de vill döda alla judar.
Och barn förbjuds att ens gå på lektioner om de leds av judiska lärare.

Då blir det svårt för mig.

Religionsfrihet bara när det passar muslimer.
Eller religionsfrihet på gammal hederlig svenska.

Orrenius om judehatet i Malmö sr


3 kommentarer:

  1. Jag visste inte att du bor i Fittja men du får väl åka någon annanstans de minuter på fredagen som böneutropet sker. Skall du även förbjuda klockringen i svenska kyrkor? De stör mig på söndag förmiddag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så otroligt ointelligent kommenterat. Håll dig till Aftonhoran där du har en hoper likasinnade.

      Radera
  2. Tack Raymond, den anonyme böneutroparen missade poängen med mitt inlägg, som ju ställde frågan varför muslimer har två ansikten.
    Men han har säkert inget klokt svar på det heller.

    SvaraRadera