torsdag 9 augusti 2012

"Ring PK!"


Och utsätt dig för Galne Täppas?
Skulle inte tro det.

Satt och rodde idag och hade radion på när PKdomptören Täppas visade upp sin  surdryga, arroganta, respektlösa och föraktfulla  ton mot alla som har andra åsikter än hans, men som låter en helt galet överspänd historielärare spotta tomma korrektklychor ur sig tills svadan äntligen tog slut.

Täppas största problem är hans tankeförmåga och noll uppfostran, ingen sägs ha så många anmälningar på sig utan att nånsin ha blivit fälld, rätt underligt.
Med tanke på att han tycker åsiktsmotståndare ska kokas i olja.

meritwager-kritik från 2008

8 kommentarer:

  1. Nu förstår jag varför du i din roddbåt,kommit nästan fram till Estland!!Du ror m.a.o i ren ilska över Östersjön...Är inte detta en form av doping,och hur står det till med Adrenalinet ??

    SvaraRadera
  2. Adrenalinet, Lars?? En dag till med Täppas, så kan jag GÅ till Estland, på vattnet i överskott av adrenalin.

    SvaraRadera
    Svar
    1. I mitt fall skulle jag kanske ge tusan i gräsklipparen och skaffa mej en lie istället. Eller skaffa mej en flatbottnad roddbåt och ro omkring på daggen eller det just nu ständigt blöta gräset. Skogis.

      Radera
    2. Har länge funderat på,varför köper inte Skogis sig en Lie !!
      F.ö har jag också intresse av att få veta hur det ser ut med Lingon o.Blåbär,uppe i dina trakter ??

      Radera
    3. Just där jag bor är det nästan inga bär i år. Men på sina håll lär det ha funnits rätt så gott om blåbär. Har väl otur med tillväxten både med blåbär och lingon. Det kom nog någon frostnatt i ett känsligt läge. Har inte någon tur med svamp heller. Är grymt avundsjuk på de som glatt berättar att de fyller spannar med kantareller. Angående lie... så låter jag tystnaden tala. Jag skulle nog inte tagit upp ämnet. Med tanke på min kondis. Skogis.

      Radera
    4. Skogis:
      Du ska få ett tips av mig,åk upp till Tönnersjö,och det gamla militära bombområdet.Här finns det du söker !!

      Radera
    5. Där finns väl mest bombmurklor. Skogis.

      Radera
  3. Hmmmm, vad har han nu i tankarna, den där Lars..??!

    SvaraRadera