tisdag 21 augusti 2012

På lördag i Bollnäs.



Motståndsrörelsen har fått starttid klockan 13.00 på Brotorget.
De vill manifestera mot de ökande råbrutala våldtäkterna och den ogenomtänkta och ogenomförbara massinvandringen.

Manifestationen för mångfald har fått starttid klockan 16 .00 på Brotorget.
Mångkulturälskarna i de här trakterna kommer som vanligt att ha den lättkränkte Daniel Riazat från Falun som staffageperson, och då kan vad som helst hända.

Mitt tips är att mångkulturälskarna är de som hatar mest, och som kommer att göra allt i sin makt för att bokstavligen slå ner Motståndsrörelsens lugna samling.
Fast på SR , SVT, aftonbladet , DT och dom andra kommer vi att visas en helt annan bild.

Hur som helst, Bollnäs på lördag, antingen för modiga, eller för dem som känner för att redan nu fly fältet.

Tankar åt alla håll och kanter.

4 kommentarer:

  1. Tiderna förändras..Vi äldre fick i skolan lära oss lag o.ordning.Kunde då aldrig föreställa mig att jag på ålderns höst skulle få uppleva demonstrationer FÖR kriminella,och i detta fall ett av de nesligaste brotten,utförda av exoter.
    Därtill i den ort som Snoddas gjorde bekant genom sin "Flottarkärlek" !!

    SvaraRadera
  2. Jag vill att Frerdrik Reinfeldt ansluter till demonstrationen mot våldtäkterna, skulle vara ett bra sätt att visa att han tar ansvar.

    SvaraRadera
  3. Personligen tror jag nog hellre han tar på sig en svart luva.
    Men visst har du rätt, det skulle ge M ett superlyft, och lite av det totalsargade förtroendet tillbaka!

    SvaraRadera