fredag 15 juni 2012

Svensk vår - äntligen!



När SVT gång på gång förintar SD och Jimmie Åkesson, ett demokratiskt valt parti och dess väljare, uppmanade Avpixlat igår alla sanna demokrater till ett uppsägningsdrev i protest.
Drevet fick en sådan kraft att Radiotjänsts service för uppsägning av TV-innehav slogs ut.

Jag tackar Avpixlat, och hoppas de inser vilken kraft de har i sin civila olydnad, och gör det igen, igen och igen.
Visa dem att deras kinesiska propagandaapparat är kontraproduktiv.
Vi är många och blir fler och fler och fler och fler.


avpixlat friatider

3 kommentarer:

  1. Fan va gött!!!
    Jag skall med nöje ta emot kontrollanten när han dyker upp hemma....tittar bara på tysk tv;-)

    /HellBoy

    SvaraRadera
  2. Hell Boy:
    Tjenare..Det var längesen jag såg dig här hos Carina !!
    Ett gott råd om du inte betalat "licensen",öppna inte för kontrollanten.Oavsett vad man tittar på kostar det pengar !! Men det tror jag att du redan känner till !!
    Ha det så bra och njut de få soltimmar vi har på Västkusten...

    SvaraRadera
  3. Jag har sagt upp licensen för mer än 20 år sedan.
    Men för sådär 10 år sen, ringde det på dörren, och brorsan som var på besök gick intet ont anande och öppnade, och vem, eller rättare sagt vad, stod där utanför med block och penna i hand om inte en kontrollant från sanningsministeriet.
    Och från där han stod kunde han se in i mitt vardagsrum och höra tv:n som stod på även om han inte såg den, men flimret från den såg han.
    Så det blev till att betala, i ett par månader, sedan ringde jag upp Radiotjänst och sa att apparaten gått sönder, och att jag inte hade råd att låta reparera den, än mindre köpa en ny.
    Vill en kontrollant komma in i min "borg", gör han det på egen risk, och han måste ha en husrannsakanssorder med sig.

    SvaraRadera