söndag 10 juni 2012

Kyss? Någon?


3 kommentarer:

  1. Här finns det plats för den gamla fina frasen. Kyss mig du i arsle! Ja hellre där en på mun.
    Om du tycker jag har gått över gränsen så har du väl något sätt att ta bort kommentaren. Det blev för lockande för mig, och kommentaren är egentligen i denna situation klockren. Jag ber om undskuld Carina, som väl dansken säger.

    SvaraRadera
  2. Nänänä, lite go gammal humor funkar alltid, Olli! Ingen fara, din kommentar sitter ju dessutom som en smäck till bilden!
    Jag tappar hakan inför dessa kvinnor, som ju finns - på riktigt.

    SvaraRadera
  3. Ja se kvinnor, läpparna därnere, som inte så många ser (beror iofs på vilken sorts kvinna det är) vill många förminska, och istället vill de att läpparna i fejset skall se ut som "blygläpparna".
    Varför förstöra ett konstverk som redan är perfekt, det är skamligt och en hädelse.

    SvaraRadera