onsdag 6 juni 2012

Dansken som vet vem som sköt Olof Palme.


Om den danske 64-årige författaren och akademikern Paut Smith  har rätt, var det en numera avliden, då 34-årig svensk, vid namn Christer Andersson som sköt Olof Palme.

-"Jag har sett svensk polis´hemliga papper, alla indicier pekar i riktning Christer Andersson.
Han bodde intill mordplatsen mitt i Stockholm och hade en Smith&wesson Magnum-revolver som aldrig hittades."
Mer berättar inte Paul Smith, men om man köper hans bok (!)"Palmes mördare" som kommer ut nu i juni, så får vi veta mannens fulla identitet och se foto dessutom. Den utpekade mördrar-mannen begick självmord för fyra år sen kan varken säga bu eller bä.

Jag hoppas innerligt att den här informationen inte kommer och stör Palmegruppen i dess behagliga Törnrosaslummer.




1 kommentar:

  1. Nu gäller det att hålla andan,tänk om det rent av blir en av de "korrekta"...Personligen har jag alltid hållit mig till parollen "Ju mer man rör i en hundsk-t,ju mer luktar den" Då tänker jag i detta fall,mer på mördaren än offret

    SvaraRadera