lördag 2 juni 2012

"Bollen är rund......


Samtliga EM-lags fotbollströjor har testas i textillaboratorium för att se hur kläderna andas, leder svett och håller vid tröjdragning.
Sverige kommer på nionde plats i undersökningen med en tröja som visar sig vara lättast av alla att dra sönder. Men allra sämsta tröjan har England som andas sämst.
-"Det handlar om små marginaler i dagens toppfotboll, sådana här detaljer kan bli avgörande i slutändan, säger Ralf Edström.

......och skyll inte på oss.
Dom andra hade mycket bättre tröjor!!"

4 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Förlåt, Lars!!! Skulle in och läsa din spännande kommentar - och tryckte på fel knapp!!!
    Orkar du skriva en gång till?!

    SvaraRadera
  3. Nja jag skrev bara,att troligen är det inte tröjorna som i slutändan avgör vilka som blir EM-vinnare..
    Har för mig att Addidas sponsrar nästan alla landslag med sin tröjor.För mig är det troligare,att det kan bli italienska maffian som avgör slutsegrarna...I övrigt önskar jag "vårt" landslag lycka till på vägen,även om jag har svårt att föreställa mig,att man kommer vidare från gruppspelet..
    Nu är detta ingen större skada för mig,eftersom jag också har mitt hjärta,i mitt andra hemland..TYSKLAND !!

    SvaraRadera
  4. Tack!!
    Fast det är bra att ha nåt för di gulblåe att skylla på.

    SvaraRadera