onsdag 27 juni 2012

Bästa presenten till en svensk man!



Stolt att vara Svensk! - herrarmbandsur




Stolt att vara Svensk! - herrarmbandsur
Stolt att vara Svensk! - herrarmbandsur
576-FAN01.01

En unik armbandsklocka till en unik man!



- Tre chronographer med accenter av 22 karats guld

- Handtillverkat exakt kvartsur av rostfritt stål

- Justerbart armband till 21 cm, ca 2 cm brett

- Klockans diameter: 4 cm

- Med svenska flaggan

- Text på baksidan: “STOLT ATT VARA SVENSK”

- Begränsad till endast 999 exemplar

- 120-dagars återköpsgaranti


bradford

2 kommentarer:

  1. Skulle gärna burit ett sådant ur stolt på min arm..Men tyvärr saknas det antal"småpengar",som krävs för att visa upp min härkomst(i 22 karat) !!
    Ännu har jag trots idoga försök,inte lyckats få någon att "kränka mig",för att därpå kunna nyttja DO´s skadestånd !!

    SvaraRadera
  2. Jag skulle ha sparat till en, om texten stod på framsidan!

    SvaraRadera