måndag 21 maj 2012

Sommar, sommar och sol!


The heat is here - och  nakna kroppsdelar som sticker ut både här och där dyker oundvikligen upp med den.
Somliga gilllar, andra ogillar, Anders Dalenius reklamprofil,  är så desperat motståndare till avklädda svenskar, så han har twittrat till Barack Obama till och med  mitt i Natokonferensen:

"Dear @Barack Obama, som en hängiven kämpe mot internationell orättvisa, skulle du vilja vara snäll och hjälpa oss med "shortsplågan" i Stockholm?"

Björn förstår inte vad han klagar på.


resume




4 kommentarer:

  1. Jag är helt inne på Björns linje. Förstår inte heller vad han klagar på. Gillar man inte vad man ser, så kan man ju alltid vända bort blicken. Det måste faktiskt finnas viktigare saker att hänga upp sej på i den här världen. Skogis. PS. Torn? Fanns det några torn på bilden. Jag såg då inga. Fel fokus, kanske.

    SvaraRadera
  2. Björn undrar vad det är för torn du talar om....!

    SvaraRadera
  3. Ja, jag fattar då ingenting. Towers, castle? Egentligen har jag inte sett texten heller. Glasögonen immade igen på ett tidigt stadium. Och ingen putstrasa när man behöver en. Men jag tror det fanns en cykelhjälm någonstans. Skogis.

    SvaraRadera