tisdag 15 maj 2012

Om sanningen ska fram.

En nyhet för alla de åsiktsmotståndare som med dårens envishet fritt får fabulera att SD är ett pack rasister.
Trots att de aldrig kan visa på ett enda belägg.

SD är det enda parti i Södertälje där invandrare är i majoritet på valsedeln.
En av dem är Nader Helawi:
-SD är det enda partiet som slår vakt om nationen Sverige.

Fråga:
-"SD utpekas som invandrarfientligt, varför röstar du och ställer upp för dem?"
Helawi:
-"De vet inte vad SD står för.
Jag har jobbat i andra länder i mellanöstern och blivit illa behandlad. Bara i Sverige har jag behandlats som en fullvärdig människa.
Här fick jag trygghet. Och därför vill jag slå vakt om nationen Sverige.

Trygghet, vilket vackert ord.
Behandlas jämställt och likbördigt, ahhh, det är mitt gamla Sverige.
Men.
Det är bråttom, bråttom.
Om vi vill att det ska förbli så.


Lt


2 kommentarer:

  1. Artikeln är ju bara 2 år gammal. Gar man inget nytt att komma med får man ta till gammal skåpmat.

    SvaraRadera
  2. Sorry, om du trodde det här var en glödande nyhetssajt, men en sanning blir aldrig gammal. Och Helawis och alla andras inställning till SD är lika viktig idag som 2010. Mer faktiskt, för att balansera den massiva skrämselpropagandan.
    Dagen pratis, på min sioda, antingen du vill eller ej.

    SvaraRadera