söndag 25 mars 2012

NÄÄÄÄHÄÄÄÄÄ.....!!!


Ska man tro ryktena som går på stan.....??

5 kommentarer:

  1. Burundi meets Outer Space? Usch fy, nu var jag neslig men alla som såg V då det begav kanske finner en viss likhet mellan den förre utbildningsministern och partiledaren och karaktärerna i TV-serien? Även Vet Bästerberg uppvisar samma likhet. Kanske därför Folkpartiets politik blivit så "alien"? Multikulti kanske har en långt vidare mening?

    OnT: Vad gör de egentligen i Regeringskansliet? Partnerbyte varje udda vecka? Eller tar det på krafterna för de borgliga att behöva regera två mandatperioder i sträck. Skippade uthållighetsträningen för sprinterträning?

    (Jag får nog fortsatt vakta min tunga så att jag inte biter mig i den?)

    SvaraRadera
  2. Många fann också en viss likhet med Mr Bean.
    Hursomhelst.
    Han måste ha väl dolda talanger.
    Och hon enträget leta fadersgestalt.

    Regeringskansliet är det enda stället de kan ragga på om de vill hitta en lika fin människa som de själva.

    SvaraRadera
  3. What! Black beauty och blek vit man. No, don't waste your time on him: Take me instead, another blek vit man!!!

    KKJ

    SvaraRadera
  4. Tja, kunde Thomas Jeffersson...

    Isola Regina

    SvaraRadera
  5. Är du tillräckligt gammal, det är frågan, KKJ?

    SvaraRadera