torsdag 1 mars 2012

Den högt uppsatte Chefsdomaren i Montana har satt betyg på sig själv.




Montana's federala chefsdomare Richard Cebull har erkänt att han igår vidarebefordrade ett e-mail, som jämför afro-americans med hundar och som antyder att president Barack Obamas mamma hade sex med djur, till sina gamla kompisar.
I e-mailet stod "Normalt skickar jag inte vidare den här typen av e-mails, men detta fann jag lite rörande. Jag vill att alla mina vänner ska få uppleva och känna, precis det jag kände när jag läste detta. Jag hoppas att mailet berör er som det berörde mig."
Därefter följer ett "skämt":
En liten pojke sa till sin mamma; 'Mamma hur kan jag vara svart när du är vit?'
Mamman svarade: 'Släpp det där Barack, jag minns inte mycket från det partyt, men du ska vara glad att du inte skäller!'"

Cebull skickade mailet från sin officiella domstolsadress, och hans kompisar skickade sen vidare, som sen skickade vidare...
Valstugeavslöjandena i Sverige ligger i lä.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar