tisdag 6 mars 2012

2000-talet. Inga trosor alls???

4 kommentarer:

  1. Kan din bild av utvecklingen(avvecklingen),var grunden för att urinvägs-infektionerna årligen ökar?
    Är det Läkemedelsindustrin,som sponsrar denna trend,jag som trodde det var Playboy !!
    Då är måhända min egen personliga teori,att detta klädmode liksom att herrbyxornas linning, skall sluta i höjd med könsorganet,en fråga om global miljöbetingad resursbesparing.. fullständig åt skogen !!

    SvaraRadera
  2. Ingenting är hemligt längre......

    SvaraRadera
  3. Tyvärr tror jag att din analys är fel. Historien är en pendel som svänger fram och tillbaka, och idag går vi snarare mot än striktare sexualmoral, och syn där sex och nakenhet är fult. Jag gissar därför att trosorna kommer att bli "större" igen, om än förhoppningsvis inte lika stora som på 1800-talet... Vad tror du själv? /Christian

    SvaraRadera
  4. Visst, de berömda cyklerna. Din teori stämmer säkert, och gärna för mig! Är så trött på vulgära och känslolösa uppfläkningar så jag kan spy. Fram med romantik och lite hederlig gammal flirt.

    SvaraRadera