tisdag 21 februari 2012

Vicken strålande idé!! Låt oss hänga på inför 2014!


Institutet Visiom har gjort en intressant omvänd opinionsmätning i Ryssland.
De har presenterat en anti-opinioslista inför presidentvalet den 4e mars, och där leder Vladimir Zjirnovskij stort, 51 procent av de tillfrågade sade att de ABSOLUT inte ville rösta på honom, 30 procent sa detsamma om kommunistledaren Ziuganov och 14 procent om Putin.

Jag ser det redan framför mig, drömscenariot - Reinfeldt vinner självklart överlägset, likaså Romson/Lööf och alla de andra "myt"-eristerna.
När uträkningen är klar på valkvällen vinner den som fått absolut noll, eller nåja minst antiröster.
Då ska ni se att vi får ordning på vår bananrepublik i total underkastelse!

3 kommentarer:

  1. Åh, utröstning istället för inröstning. Funkar för mig. :-)

    SvaraRadera
  2. Låt oss vara tydliga med att så orättvisa vallagar kommer vi att se mycket negativt på. De kommer aldrig att införas i Sverige, det ska jag bli man för.
    Hälsningar Statsminister Fredrik Reinfeldt

    SvaraRadera
  3. Statsministern kan fä äran att välja, antingen överst på antilistan, eller underst på väljarlistan. Sån är jag. En vanlig hedersknyffel!

    SvaraRadera