lördag 21 januari 2012

VAKNA!!!!!!! Det är dags nu Norge. Stå upp för demokratin eller - gå under.


Stortingspolitikerna i Norge är helt oeniga om staten bör sponsra niqab-föreläsaren som helt öppet förklarar sitt stöd till talibanerna.
Det är Aisha Shezadi (20) som reser runt till norska skolor och föreläser om hur det är att bära niqab i Norge, och att demokratin är onödig om man istället följer den islamska sharialagen.

Släng ut kvinnan ur Norge. Hon är en kvinnoskam.

Såg ett gripande reportage på UR, om en ung afghanska som förlovades bort som elvaåring, och giftes bort som femtonåring med en 55 år äldre man. På den torftiga jordiga uteplatsen pekade den unga aghanskan ut för oss var den tydliga gränsen går, vilken hon aldrig får överträda ensam. Nånsin.
Och om hon ska gå ut i sällskap med sin man utanför denna gräns, är hon tvingad att bära heltäckande slöja.

Och så står denna kvinnoförrädare där i det fria, öppna Norge där ingen kan hindra henne att röra sig hur hon själv vill, och proklamerar detta vidriga och helt sjuka fångenskapsliv åt alla kvinnor.

Det är en sån förlamande eftergivenhet från den norska staten, att jag i vanmakt skulle kunna börja skära mig blodig i armarna




VG

1 kommentar:

  1. Jag såg också det inslaget Carina, man blir så ledsen.
    hur kan de styrande vara sådana hårdhudingar att man inte inser att det är en grov kränkning av kvinnor med ett fängelse av tyg.

    Jag skrev till barn och ungdomschefen i Rosengårdsstadsdel och undrade om de hade burkaklädda anställda kvinnor som dagbarnvårdare då en vän till mig hade sett det.
    Hans svar till mig var att man inte lade sig i de anställdas klädstil!!!!!

    Vi har fått ett STORT problem på halsen i Sverige när vissa kallar det för klädstil med burka.Kvinnoförtryck= klädstil!?
    Eva-Marie

    SvaraRadera