torsdag 5 januari 2012

Tankvärt under dagen.....

5 kommentarer:

  1. Om din bild härrör från Malmö,kan jag efter att hört stadens mångkulturella "skribent" Per Svensson SDS,lugna alla ..
    Enl.honom är det felaktigt att förknippa staden med enbart kriminella...
    Även om Malmös minoritet-de ursvenska-,gav uttryck för en rädsla att vistas ute på dess gator !!
    Nu blev inslaget jag tittat på en aning skävt..
    "Skribenten"(den korrekte)fick tala c:a 2/3 av tiden,medan alla de andra (rasisterna) fick dela på resterande tid..

    SvaraRadera
  2. Per Svensson!!!???!!! The terminator - du har väl inte lyssnat på honom, Lars??
    Ta ett renande bad och res långt bort för att andas, du måste avgifta dig, NUUUU, MEDETSAMMA!!!!

    SvaraRadera
  3. Ja jag känner mig en aning hängig och har också fått ont i halsen...Har öppnat balkongdörren på din inrådan..Lovar att aldrig mer titta på sådana inslag.Kunde inte ana faran,eftersom inslaget fanns på Avpixlat !!!

    SvaraRadera
  4. Carina och Lars, välkomna hem till mig i min lilla Malmöoas ;)
    Jag bor inklämd mellan Seved och Lindängen.

    SvaraRadera
  5. Tack för att du inte bjöd in mig!
    Vi tar nog Öresundsbron-Skånegården- ev. Shellstationen och en inlandsväg upp i maj.
    Vågar ej Malmö-Helsingborg
    Polisen bevakar visst att man håller avstånd på motorvägen
    klarar jag ej


    Isola regina

    SvaraRadera