onsdag 11 januari 2012

”Om (läs när!) Håkan Juholt väljer att avgå före nästa val – vem vill du då helst se som hans efterträdare?”
Socialdemokraterna är innovativa och svarar:
Margot Wallström.
Margot Wallström.
Margot Wallström.
Margot Wallström.
Eller Thomas Bodström.
Thomas Bodström.
3. Veronica Palm, 10 procent.
4. Mikael Damberg, 9 procent.
5. Sven-Erik Österberg, 5 procent.
6. Thomas Östros, 4 procent.
7. Ylva Johansson, 3 procent.


S-hoppet ligger hos de friska sunda modiga fritänkande 24 procent, som svarade att de helst vill se någon annan än de listade S-företrädarna som nästa partiordförande.

4 kommentarer:

  1. Om dom inte har något bättre än de du räknat upp säger jag bara R.I.P,socialdemokratiska partiet. Att de rapar upp Margot Wallström, (stolpskott magnifico), så fort de tillfrågas tyder på att allt hopp är ute för sossarna.

    Per Albin Hansson hade tänkarpanna. Synar man pannbenen på de du räknar upp får man associationer till neandertalare.

    I see no hope for them..

    Anders

    SvaraRadera
  2. Listan får Madame Tussauds skräckkabinett att blekna i jämförelse.

    SvaraRadera
  3. Per Albin och Branting hade två familjer
    Dubbla landsfäder
    Nej,tredubbla blir det ju
    Det märks på min räkning att jag fortsatte efter realen...

    Isola Regina

    SvaraRadera
  4. Fortsatte också efter realen, men utan matte, "hum- es", därför är jag salig i mitt liv utan matematiska klurigheter. Plus, minus, delat-med och pluttifikationstabellen klarar jag mig väl på.

    SvaraRadera