lördag 12 november 2011

Nyskapande i Sundsvalls Tidning.




Sundsvalls tidning har numera delat in världsbefolkningen i en passande och anständig färgskala.

ST:"Bleka knivmän inför rätta.
Två bleka 18-åringar ställdes under torsdagen till svars för flera allvarliga fall av misshandel där knivar liksom droger är återkommande ingredienser."

Svenska brottslingar är bleka.
Alla andra tjyvar och banditer är färgrika.
För detta väldigt fina och svenska innovativa nytänkande vill ST nu ha nåt slags erkännande av FN.
Såvida inte FN, precis som jag, skrattar ihjäl sig.

7 kommentarer:

  1. Anemiska knivpersoner kanske....?

    kkj

    SvaraRadera
  2. Ja du kkj nån brist är det. Kanske hål i huvudet med eller inte alla indianer i kanoten.
    Eva-Marie

    SvaraRadera
  3. Ett löjets skimmer...Vansinnet har bland dessa PK-ister inga gränser !!!

    SvaraRadera
  4. När ska deras bluff brisera, frågar jag mig? Och vad händer då med dessa förljugna stackare.

    SvaraRadera
  5. Apropå indianerna i kanoten:American Indian Movement - AIM
    www.aimovement.org/ - Översätt den här sidan
    official website of the American Indian Movement and its Grand Governing Council.
    AIM Live Webcast - AIM Store - A Brief History - Mckiernan

    Skulle någon kalla mig för indian,så skulle jag ta det som en komplimang,hellre det än kofösare.

    xbenedictx

    SvaraRadera
  6. I "The amazing race" som går på TV6 söndagar kl19 är dock två coola och trevliga cowboys med.När den ene av dem skulle hoppa bungyjump fick han frågan om han inte skulle ta av sig hatten innan hoppet "-En riktig cowboyhatt sitter fast." svarade han,vilket den också gjorde.

    xbenedictx

    SvaraRadera
  7. haha, detta har jag missat - katastrof!

    SvaraRadera