fredag 14 oktober 2011

It´s a bullshitters world

11 kommentarer:

  1. Men ärligt sagt Carina...Vem av oss skulle klara det 51 gånger i följd ???

    SvaraRadera
  2. 51 gånger, det låter jobbigt om vi tänker på samma sak. Jag blir alltid tvungen att springa till bussen och det har jag ju gjort minst 51 gånger. Räknas det?

    /Plutten

    SvaraRadera
  3. Some got it, some ain´t! men 51 gånger tycker jag känns väldigt lite.
    På tio år.

    SvaraRadera
  4. Ja,cirka en gång varannan månad !! Men trots det,mannen är ju 75 år ...I och för sig betyder åldern mindre i detta sammanhang..

    SvaraRadera
  5. Om man har sån där tupé som Berlusconi, finns det ingen risk att den trillar av i själva akten?

    SvaraRadera
  6. Nej Carina,det tror jag inte,även om det brukar gå het till...Men det visar att han verkligen är seg och aldrig ger upp...Men han har ju också haft gott stöd...

    SvaraRadera
  7. Plutten:
    Skaffa dig en satellitmottagare,så kan du titta live från hans egen sändare...Har ibland sett ett sammandrag efteråt...(men tror han visar det live också)Men med åren tröttnar man ju,att titta på detsamma om och om igen....

    SvaraRadera
  8. Lars,

    Menar du verkligen att han sänder sina herdestunder live? Det kan väl verkligen inte stämma`.

    /Plutten

    SvaraRadera
  9. Herdestunder???!!?? Jag trodde man fick se när han sprang till bussen.

    SvaraRadera
  10. Carina o. Plutten:
    Förstår inte vad ni båda svammlar om,ej hellre Plutten´s bizara tankegångar.
    Mina kommentarer har ju rört "Barlus" som politiker,och alla de 51 förtroendeomröstningar han överlevt i Roms parlament !!! En varannan månad i tio år...Det var ju också därför jag undra om ni trodde JUGHOLT,skulle klar lika många i sin "karriär" inom S.

    SvaraRadera
  11. Bisarrt tänkande? Det har du fått om bakfoten. Det kallas för genialiskt tänkande, så det så :-)

    /Plutten

    SvaraRadera