torsdag 15 september 2011

Malmberg, Öjen och Cavling jublar över de unga idealisternas motstånd mot alla Danmarks rasister.


Sharia-ANHÄNGARE skrämmer folket vid valurnorna.
Unga sharia-anhängare framför Tingbjerg Skole i Brønshøj - också på andra platser i Köpenhamn forsökte sharia-anhängarna att överbevisa väljarna om att lägga ner sina röster.
- Det är emot Sharia och Koranens ord att rösta i folketingsvalet.

Det friska, stronga och beundransvärda danskarna vill nu testa om detta hot mot väljarna från fundamentalister är grund för utvisning ur landet.

Och jag lyfter på hatten för mina ryggradsförsedda kära grannar.

Ekstrabladet ekstrabladet

2 kommentarer:

  1. Och Malmberg kallar sig buddhist,men det gör iofs också thailändarna,och de är inte "guds" bästa barn.De ler och är vänliga så länge man ger dem vad de vill ha,men de är lögnare och bedragare ut i fingerspetsarna.
    Vad jag saknar min oskuldsfullhet,när jag trodde att människor var goda.
    Men ondskan är det som härskar,och världen är en djungel,"so be very carefull out there."

    xbenedictx

    SvaraRadera
  2. På mitt vintergym i stan går en underbar thailändsk kvinna i min ålder, hon är gift för andra gång, båda gångerna med svenska män. Hon är uppriktig om thailändare, och berättat om många thaimäns alkoholmissbruk och vana att varje kväll prygla frun.
    Det ständigt leende folket verkar dölja en hel del.
    Malmberg, Cavling och Nujen verkar för mig mer som riksnarrar än något annat.
    Och ja, jag saknar också min oskyldiga barnatro, allt var så vackert då.
    Nu är det mesta fult, och ibland märker jag att jag börjar tänka som min mamma, att den här världen och jag är inte gjorda för varandra.

    SvaraRadera