fredag 19 augusti 2011

Zorro har somnat.


10 kommentarer:

  1. Så ledsamt, hur gammal blev han?
    Sänder en tröstkram från the world wide web

    SvaraRadera
  2. "Bloggosfären" deltar i din sorg och beklagar din förlust. :-(

    SvaraRadera
  3. Ledsen o beklagar

    /ingvar

    SvaraRadera
  4. Så smärtsamt, men ni gav honom ett underbart hundliv och han gav er underbara minnen.

    SvaraRadera
  5. Kram! Återkom snart!

    // Anne

    SvaraRadera
  6. Kan bara beklaga,och önskar att ni snart kan komma över sorgen.

    SvaraRadera
  7. Hej Carina.
    Trist och ledsamt.
    Kram på dig
    Eva-Marie

    SvaraRadera
  8. Anonym sa...
    Jag gråter med er. Det är svårt att förlora en människas bästa vän. Krama Zudden. Han har förlorat en kompis även han.
    Jag är uppfödd med hundar omkring mig. När jag var liten 2-3-4 år hade jag en ständig livvakt. Roy hette han. Glömmer aldrig den dag han gick bort. Hans grav finns ännu bevarad 60 år senare.

    Per

    SvaraRadera
  9. Tack för så fina kommentarer, varmt att veta att ni finns!
    Otroligt att vi hade två jaktlabbar för ett halvår sen - och nu ingen.
    Wachtel-Zudden kommer ju starkt, men han jagar inte som en labrador, apporterar inte. Han är en stötande hund, jagar efter eget huvud och ska själv hitta viltet i skogen åt sin husse.

    SvaraRadera