fredag 26 augusti 2011

Nya Moderaterna fjärmar sig ytterligare från oss ursprungssvenskar.




Nya Moderaterna ratar svenska kyrkan:
-"Jag tror att det är viktigt att det i de nya moderaterna inte finns något särskilt religiöst samfund som har en särställning." Det tycker jag är en viktig förnyelsepunkt, säger Sofia Arkelsten, partisekreterare i Moderaterna.

Med politiker som Waberi, så är det för mig som svensk väljare mycket viktigt att få veta när Nya Moderaterna tänker vitalisera mosképolitiken.


Med Guds tio budord danades vår demokrati, det är den moral som hela vår lagstiftning bygger på.
Vi som är uppfostrade enligt denna moral önskar veta vad det är för moral som Nya Moderaterna tänker bygga Nya mångkultursamhället på.


expressen svd
svd sr

2 kommentarer:

  1. Det är svenska kyrkan och dess vända andra kinden till och kappan efter vinden och "han är en typisk representant för den svenska statskyrkan,han har inga bestämda åsikter om någonting." För att citera en av Hasse Alfredssons Lindemän.
    De har berett vägen för Allahs krigare.
    Det enda jag har betalat sedan slutet på sjuttiotalet är begravningsavgiften.
    Och den skulle jag också vilja slippa.
    En liknande "begravning" som Mozart fick skulle duga för mig också.I en jutesäck i en fattiggrav med släckt kalk kastad över,som som man behandlar skit på utedass.

    SvaraRadera
  2. Håller med. Vem bryr sig när man redan är med svendomarna i paradiset, dom skiter i om jag är klädd i jutesäck!

    SvaraRadera