måndag 29 augusti 2011

Min älsklingskompis skickade det här, och gav mig gapskratt!


HOW TO SAVE THE AIRLINES

Dump the male flight attendants. No one wanted them in the first place...

Replace all the female flight attendants with good-looking strippers! What the hell -- they don't even serve food anymore, so what's the loss?

The strippers would at least triple the alcohol sales and get a 'party atmosphere' going in the cabin. And, of course, every businessman in this country would start flying again, hoping to see naked women.

Because of the tips, female flight attendants wouldn't need a salary, thus saving even more money. I suspect tips would be so good that we could charge the women for working the plane and have them kick back 20% of the tips, including lap dances and 'special services.'

Muslims would be afraid to get on the planes for fear of seeing naked women. Hijackings would come to a screeching halt, and the airline industry would see record revenues.

This is definitely a win-win situation if we handle it right -- a golden opportunity to turn a liability into an asset.


DN




6 kommentarer:

  1. Vilket flygbolag,
    var kan man boka en långresa!?

    SvaraRadera
  2. Även om det känns aningen retro med lättklädda kvinnor så skulle jag till nöds kunna gå med på det om det nu verkligen visade sig vara ett effektivt medel mot kapningar. ;-)

    Vad gör man inte för flygsäkerheten?

    Ha de'

    SvaraRadera
  3. Det är inte bara terrorister som skulle avskräckas utan även vi blygisar.

    /Plutten

    SvaraRadera
  4. Du får gaska upp dig, Plutten. Blygisar have less fun, dom får åka med terroristerna!
    Härligt att ni grabbs skulle kunna tänka er att offra er - allt för flygsäkerheten. Länge leve den!

    SvaraRadera
  5. Terrorister kan man i alla fall inte beskylla för att vara blyga,de tar vad de vill ha.
    De två bilderna här på sexiga flygvärdinnor,den ena fd och som man endast ser ansiktet på och lite av den fylliga barmen,men fantasin lägger till resten,är endast ögongodis.
    Vi män går ju igång på vad vi ser.
    Ni evor frestar oss och retas med oss,men vi måste hålla våra händer och andra kroppsdelar i styr.
    Annars kan vi ju bli anmälda för sexuella trakasserier.
    Allt var så mycket enklare när man var ung.
    Som när jag som 13-åring åkte tåg tillbaka från kollo.
    Det var en mycket söt flicka med korpsvart hår och röd sjömansdräkt,som varje gång hon gick förbi mig i gången,så drog jag henne till mig och kysste henne passionerat.Och hon låtsades göra lite motstånd,men hon bara måste gå förbi mig gång på gång.
    Och lekledarna log roat.

    SvaraRadera
  6. Anonym, jag tittade förvånat efter två sexiga flygvärdinnor på min sida, undrade om jag missat, och satt in bilden två gånger, sen fattade jag - du menar mig - va härligt! Tusen tack för den, trodde inte den lilla bilden kunde säga så mycket, men den kvinnan finns väl inte som inte vill vara lite ögongodis för männen. Nä, faktiskt, jag tror till och med de i niqab egentligen drömmer om att få vara sedda!

    SvaraRadera