lördag 27 augusti 2011

Khadaffi, en groupie från hell.


Bland Khadaffis personliga ägodelar har rebellerna funnit ett fotoalbum med en massa leende bilder på USAs förra statssekreterare Condoleeza Rice.
Rice ingick i Bush-administrationen när USA återupptog relationerna med Libyen 2005, när Khadaffi bestämt sig för att överge sina planer på massförstörelsevapen, ta avstånd från terrorism samt kompensera offren från disco bombningen i Berlin 1986 och Lockerbiebomben i Scotland 1988.

I en intervju med Al Jazeera sade Khadaffi om Rice:

" Jag stöder min älskling, den svarta afrikanska kvinnan......jag beundrar henne, och jag är väldigt stolt över hennes pondus när hon helt oblygt ger order till de arabiska ledarna.......jag älskar henne mycket.
jag beundrar henne, och är stolt över att hon är en svart kvinna av afrikansk härkomst."

Hmmmmmmm.
Nu väntar vi bara på fotoalbumet som Leeza har på Mo hemma hos sig.

3 kommentarer:

  1. Hon har sina groupies liksom Obama har sina.
    Sex och pengar är det som betyder mest,allt annat kommer i skymundan av det.
    Men endast kvinnor kan använda sex för att nå sina mål,ty för männen är sex målet.

    SvaraRadera
  2. Intressant.
    Försöker föreställa mig Mo med våta drömmar om denna smäckra powerlady, tillika svart afrikanska, det måste liksom vara höjden av klimax för honom.Undrar vad hans fru sa om albumet, eller hade han gömt det på sin privata toalett. Äh, förresten, I don´t want to go there.....!

    SvaraRadera
  3. PS "för männen är sex målet", hmmmmm....ja, åtminstone tills sekunden efter.
    Eller....

    SvaraRadera