onsdag 3 augusti 2011

Även Måns har fläckar.



Nix, detta var inte "den bästa allsångskvällen", Måns, så det avslutningsmantrat fastnade i halsen på dig.
Hoppas det stannar där.
Snarare var det den sämsta kvällen hittills i Måns tappning. Usla allsånger - jag menar; vem kan rappa Alla vill till himlen i höghastighetstempo?
Och gästerna.....ja, förutom super-Dorssin, var de ovanligt loja och mediokra.
Svante T? Ingen alls favorit - han tillhör med Monica Z de röster jag vill låsa in på toaletten.
Björn och jag blev varken hänryckta eller ens medryckta.
Synd.
Vi kan dock roa oss själva.

expressen aftonbladet

2 kommentarer:

  1. Dessa allsångsprogram som går i kanalerna med de rätta åsikterna,får mig att tänka på Titanics förlisning.
    Var lugna ni tredjeklasspassagerare och sjung medans ni går till botten,för er finns inga livbåtar,de finns bara till eliten.

    SvaraRadera
  2. Personligen är jag glad för att inte trean också har allsång. Samma artister här som där, som Cornelis sa...

    SvaraRadera