måndag 22 augusti 2011

Årets absolut viktigaste debattartikel.


Newsmill skriver idag Mauricio Rojas:
-"Inte utan vemod blickar jag numera från fjärran mot allt detta. Mycket tyder på att invandrardebatten fortfarande befinner sig långt från "öppenhjärtlighetens råmärken" och ännu längre ifrån det sansade och resonabla samtalets revir. Synd för Sverige."

Om det någon gång blir folkligt uppror i Sverige, så ligger propagandamaskinerierna bl.a aftonbladet, expressen. sydsvenskan, uppsala nya tidning, SN och kristianstadbladet riktigt, riktigt pyrt till.

3 kommentarer:

  1. Carina:
    Var snäll och välj bort liknande porträttbilder,som Rojas...Mir wirt uebel,wenn ich sowas sehe...
    Eller gör du kanske det rent av,i syfte att avskräcka ?

    SvaraRadera
  2. Men, Lars då, vi behöver sanningssägare mot hyckleriet. Eller, säg mig mer...!

    SvaraRadera
  3. Nej hans budskap är OK,men det är ungefär som om jag skulle aggera för Taikon & Co..Nu hoppas jag du förstår!!En viss respekt för sina medmänniskor,hör till vanligt hyfs.Därför skrev jag ner min inre känsla.

    SvaraRadera