söndag 12 juni 2011

Jack Nicholson kom till mammas Landskrona!!


Spekulationerna hade nästan gått över styr i Landskrona, av ryktena att en Hollywoodstjärna skulle besöka Landskronas Rockkväll.
När Landskrona Posten hade lämnat Sommarrock vid Citadellet dök Jack Nicholson upp på scenen i samband med att Tommy Körberg uppträdde.
Jack Nicholson var inte där mer än en halv minut, "Shining", skrek han och syftade på sin bejublade huvudroll i filmen, och efter det sa ha han "jag älskar er" på stapplande svenska.

Så, han kom!
Frågan är varför.

Mamma njöt i alla fall av sin goda picknick, sommarkvällen och dom eminenta musikanterna, så fulla av sångarglädje och härliga humor - "dom gubbarna blir aldrig gamla!"

Expressen HD

8 kommentarer:

  1. Fasta och fina tuttar trots åldern, kärringarna måste bli avundsjuka!

    SvaraRadera
  2. Först trodde jag du menade mamma... Och tänkte hur kan anonym ha nån aning det!?!?!!!
    Nu inser jag att det handlar om bilden!

    SvaraRadera
  3. ha ha...jag kunde inte hålla mig när jag såg bilden...jag tror du oxo har lite humor!?

    Hälsningar från ett soligt Gotland!

    SvaraRadera
  4. Look-a-like!
    Landskronaborna är lurade (igen)!

    /HellBoy

    SvaraRadera
  5. Humor är bra! Det ska vi ha, livet blir så oändligt mycket lättare då, hälsningar tillbaka från en ö till en annan! Blåser det vi träa på Gotland idag också?

    Look alike??? Är det sant?? Ska det här va nåt slags skämt??

    SvaraRadera
  6. Har nu läst om look-aliken som dök upp och låtsades vara Nocholson.
    Har bara ett ord:
    Stolleprov.

    SvaraRadera
  7. Det har blåst friska fläktar idag, och ren och fin havsluft sprider sig över hela ön.

    Trevlig och bra blogg du har.

    Hälsar Guten!

    SvaraRadera
  8. Hej Guten, tack, roligt att du är här!

    SvaraRadera