lördag 14 maj 2011

Nånting hände på bloggen igår


medan vi for 50 mil fram och tillbaka för att hämta vår nye lille kamrat, Zudden.

Nu verkar det mesta back to normal, förutom alla inressanta och spännande kommentarer, som tycks vara förlorade. Så, jag längtar efter nya, gå in på kommentarer under bloggen, bredvid klockslaget, välj "anonym", skriv, och skicka iväg.
OBS - sen är det viktigt att kolla att kommentaren är inlagd, så kolla ordentligt, ibland kan man behöva klicka iväg kommentaren upp till tre-fyra gånger.

1 kommentar:

  1. Thorsten Schütte2011-05-15 17:18

    Ja, det var tydligen hela Blogger som blev drabbat av strul. När jag skriver inlägg brukar jag alltid förhandsgranska först (vilket tyvärr inte hjälper mig att upptäcka alla stavningsfel som mina tjocka fingrar åstadkommer på tangentbordet), då går det sedan i väg på en gång, utan att behöver klicka många gånger!

    SvaraRadera