torsdag 12 maj 2011

Morrn Ingvar!


Underbart glädjande länk du gav mig, inte bara nyheten i sig, lyckan av att äntligen kunna tura mellan Landskrona och Köpenhamn och njuta danska smörrebröd på havet. Utan också på entreprenörens friska satsning, och inte minst på de positiva kommentarerna!
Jag blev så uppspelt så jag gick in och klickade "like" på allt glatt gensvar!
Tack Ingvar, minns som igår hur mysigt det var, gläds också med min vän Boel på Ven -en annan sagolik, fast mycket större, ö i vårt vackra land.

2 kommentarer:

  1. Gomorron själv !!!

    Jisses så förbluffad jag blev av att möte en sådan rubrik :)

    Ja, hur mycket jag än uppskattar dina kommentarer o kritiska inlägg (som dessvärre är så ytterst berättigade) så är det ibland viktigt att hitta glädjeämnen. Även om det blir offtopic.

    Jag bor själv rätt så nära Landskrona (o rätt nära Malmö). Ingetdera stället är något jag åker till vid 'fel' tidpunkt på dygnet. Jag börjar även dra mig för att gå på konsert på mitt älskade KB i Malmö. Det ligger alltför nära Folkets park/Debaser där 'gräddan av ungdomen' kastar sten .....

    Alltnog, man behöver pigga upp sig ibland. Som denna länk till barndomens musik o försvunna värld:
    http://gotiskaklubben.wordpress.com/2011/04/28/fran-tacitus-till-jailbird-singers/

    /ingvar

    SvaraRadera
  2. Bra, vi måste hjälpas åt att hitta dom små guldkornen!

    SvaraRadera