tisdag 26 april 2011

Voff, det är jag som är Zudden!




Om några veckor ska jag flytta till min nya familj! Husse ska lära mig att bli en superjakthund, min kompis jaktlabben Zorro ska lära mig elegant och smidig coolness (att bara sno mat när ingen ser det), och min matte ska lägga sina kycklingmammavingar runt mig, överösa mig med kärlek och skydda mig från havsörnen, huggormen, fästingarna och allt annat som kan vara farligt för en grabb som jag, som är jättenyfiken på lajbans, lajbanslivet.

2 kommentarer:

  1. Thorsten Schütte2011-04-26 12:56

    Zudden -det gör ju associationen sudden death, inte odelat positivt...

    SvaraRadera
  2. Silverfisken2011-04-26 17:53

    Sudden är ju även smeknamnet på en av Sveriges genom tiderna bästa hockylirare, lagledare och målgörare i NHL, Mats Sundin! Verkar mycket positivt!

    SvaraRadera