söndag 24 april 2011

Har ni smakat?



Björn och jag har snöat in på Lohmans Bearnaise-sås, typ HOT.
Vi kan äta den till allt, grillat, lax, röding, sill, knäckebröd, avocado, ja, verkligen allt möjligt och omöjligt. Och trots att jag är en fin flicka, så stoppar jag ner ett väluppfostrat, och väldigt rent pekfinger, mitt i burken - geggar runt lite och slickar och smaskar sen njutningsfullt och lystet av fingret.
Fast bara när Björn inte ser mig.

En annan sak, när vi varit och hälsat på vår nye lille super-familjemedlem i Väderstad, så stannade vi vid en mack utanför Nyköping på hemvägen, där hade dom trekantsmjölk till kaffet - med kardemummasmak!!! Mmmmmummmms, nån som vet om det finns storförpackningar kardemumma-mjölk?

2 kommentarer:

  1. Den som Googlar finner eller något i den stilen. I detta fall 100 X 2 cl.

    /Plutten

    http://www.connect.se/Produkter/KAFFEGREVENS_SORTIMENT/Mjolkpulver___Mjolk/Kardemummamjolk_100st__forp?P=714469

    SvaraRadera
  2. Tack för CONNECTion, Plutten - du är bäst-bäst-bäst!

    SvaraRadera