lördag 19 mars 2011

Obesvarad kärlek.


Khadaffi har skrivit brev till President Obama, som det lästes upp vid en presskonferens vid 11-tiden av en talesman för regimen i Tripoli:

”Till vår son, hans excellens Barack Hussein Obama.

Jag har sagt det till dig förr: Även om Libyen och USA går i krig med varandra, gud förbjude så kommer du alltid att vara min son. Jag älskar dig som en son.

Jag vill inte att din bild av mig ska ändras. Jag vill att den ska vara densamma"

Ja, du Dearest Mr President Obama - håller med fullkomligt - skratta eller gråta??????

Aftonbladet

2 kommentarer:

  1. Jisses. Mitt i all sin galenskap och maktfullkomlighet kör Khaddafi superpropaganda inför Libyens befolkning. Det kan ju finnas någon som går på tugget om att Obama och Khaddafi är bundisar.

    /Öbon

    SvaraRadera
  2. Thorsten Schütte2011-03-19 17:38

    Ja, det kommer att missbruka av den kristna höger i USA som, p g a hans andra namn Hussein, inte tröttnar på valsen att Obama egentligen är muslim...

    SvaraRadera