onsdag 13 oktober 2010

Frun rasar därute- och mannen gruvar sig därinne.


De flesta av gruvarbetarna ser fram emot att komma upp från "helvetesgruvan”.
Men för Yonny Barrios Rojas, 50, kan gruvan vara rena himmelriket mot vad som väntar ovan jord. Hans älskarinna – och rasande hustru – planerar att läsa lusen av honom.

Jeg är glad för att han överlevde, ett Guds mirakel. Men jag kommer inte till räddningen. Han har bett mig om att vara där, men det har han också har bett den andra kvinnan, och jag är en anständig kvinna. Låt det vara helt klart: Det är hon eller jag, säger den försmådda hustrun.
Vem vet - han kanske har känt sig instängd i äktenskapet en längre tid?

I Sverige hade frun och älskarinnan kommit hand i hand, som två bästisar, lyckligt viftande. Jag lovar.

2 kommentarer:

  1. Thorsten Schütte2010-10-13 16:56

    "I Sverige hade frun och älskarinnan kommit hand i hand, som två bästisar, lyckligt viftande. Jag lovar." - Det tror jag inte!

    SvaraRadera
  2. Jag säger bara: Tomten är far till alla barnen!

    SvaraRadera