söndag 29 augusti 2010

Pep är en liten, ynklig loser.



Nu flyttar Zlatan hem till Milan!
Anledningen till att Zlatan väljer att lämna klubben är Barcelonatränaren.
– Problemet var att Guardiola inte ville ha mig. Jag vet inte om han är rädd för mig. När jag kommer in i ett rum lämnar han det ofta...
Pep
Guardiola har tagit glädjen ifrån mig, men nu återkommer den.
– Jätteskönt att det är avslutat.

Guardiola har stulit ett år av Zlatan. När man köper en stjärna, ja gärna för mig - diva, så förpliktigar det, det kräver sin Man av tränaren. Men Guardiola är bara ett tragiskt fall av Napoleonkomplex.
Jämför med Erik Hamrén, han är tillräckligt mycket ledare att förstå, och tillräckligt klok och smart att hitta vägen till samarbetet som får ut det mesta och bästa av en megatalang och Star.
Jag önskar bon fortuna i rossoneri, Zlatan!
Gå och vinn championsleague.
Och förresten vem vill bo i Spanien, när det finns Italien.

1 kommentar:

  1. Har visserligen bara ögnat förbi "nyheterna" kring denna Malmöbo.Men kom att tänka på en annan av "världen största bollsparkare"Loddar
    Mattäus,Vid en presskonferance om hans intresse för en proffskarriär,fick han frågan till vilken klubb,han helst ville flytta?
    Svaret blev:Real Madrid eller Inter,huvudsaken det blir Spanien !!G
    En fundering från min sida, i samband med denna stora nyhet.Nu när affären tycks avslutad,valet i Sverige förbi,Elins skiljsmässa avklarad,finns det något kvar som PK-pressen kan hugga tänderna i?Ja, det tycks som om de "ultrakonservativa" i USA (rasister kallas så där)kan hjälpa till i torkan och tomrummet efter 19 september.Good bless America...

    SvaraRadera