måndag 12 juli 2010

O-ringen har lockat finansministern!


Finansminister Anders Borg kommer att springa O-ringen tillsammans med sin far.
Och det är det ingen gröngöling som kommer till start, Anders Borg har orienterat sedan barnsben. Vår tuffa finansministern blir det tyngsta politikernamnet som någonsin varit med i tävlingen. Och själv ska jag titta för första gången, yes, sir!
Även Mona Sahlin har fått en inbjudan - kommer hon att fimpa en gul Blend, ta på sig overallen och ge sig ut i snåren med pannlampa och en karta?
Östros då, honom har vi inte sett på länge, har han munkavle?
Han kan få va med om han är tyst.
Väntar med spänning!

3 kommentarer:

  1. Det är bra med sportiga ministrar! Gunilla Carlsson, vår biståndsminister, hon kan rida, det vet jag, för jag känner henne.
    Heja på!!!
    /B-M

    SvaraRadera
  2. Wow, känner du Gunilla Carlsson! Om henne tycker jag.

    SvaraRadera
  3. Ja, hon är bästa väninna med en kompis till mej. Och jag har haft förmånen att träffa henne många gånger.
    Hon har fått våra bistånd på rätt väg tycker jag.
    /B-M

    SvaraRadera