tisdag 6 april 2010

Mor vill inte bli TVkändis.


TV ringde efter att ha läst min debattartikel om parkeringsmordet i Landskrona på Newsmill, och ville att min mor och jag skulle vara med i Debatt från Göteborg på torsdagkväll.
Wooops.
Jag hade visst glömt och berätta för min mamma att hon blivit huvudpersonen i min artikel.
Nu måste jag bara ringa.
Dessbättre känner hon bättre än någon annan i hela världen till min spontanitet som ibland gränsar till impulsivitet, så hon sa bara att artikeln var som om hon skrivit den själv. Men ställa upp på TV-debattprogram i denna inflammeade fråga- nä, de vågar hon inte.
Synd, hon hade kunnat bli en riktig stjärna, men jag stöder hennes beslut och låter frågan passera till nån annan.

Så på torsdag får vi titta på Landskronabor som förhoppningsvis säger nånting klokt om en ljusare framtid för alla invånarna i stan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar