torsdag 4 mars 2010

Mat - det bästa jag vet!


10-talet producerar bättre matprogram på TV, bättre kokböcker, och fler matpersonligheter än tidigare, skriver krögaren Erik Videgård
och slår ett slag för ett nytt matprogram på TV med Plura och Mauro.
Det här gillar jag!
Mat är det viktigaste som finns - fråga min Björn som börjar middagsplaneringen i samma sekund som han öppnar ögonen, sen ägnas tanke och verksamhet åt att införskaffa de absolut bästa råvarorna som finns att uppbringa i Stockholm.
På kvällen kommer så höjdpunkten på dagen, vi två över en vacker, underbart god och hälsosam måltid.
Vad kan vara viktigare i vardagen?
Har missat Plura och Mauro, kommer att leta tills jag hittar.
Medan Per Morberg är den största skitiga nolla jag sett i kök.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar