torsdag 11 mars 2010

I feel sweet!


Idag känner jag mig så oemotståndlig.
Det beror på den hudkräm, eller sugar body butter, som jag inhandlade igår.
Först när jag kom hem och läste det finstilta under badrumslampans spotlight, förstod jag att min kräm innhöll kungliga örter. Ja, tom engelska kungliga örter, granatäpplen, blå egyptisk lotus och extrakt från malakitkristall.
Bara för att maximera mitt välbefinnande.

" för att hedra Drottning Elisabeths den Förstas kröning ställdes det till med en fyra dagars sockerfest med det sötaste dukning någon hade sett. Enorma kristyrslott och marsipandrakar tillsammans med delikat kristyrservis överraskade den sötsaksälskande drottningen." Står det också på tuben......

ALLTID läsa det finstilta först, och skynda sig att använda innan alla bin vaknar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar