lördag 13 mars 2010

Fattar juryn nada?




eller är det i själva verket de som genom mobbingen vill att Willy ska vinna?Hmmmmmm.
En konspiration.

Det pågår ett enormt lyckat Facebooksrace för att rädda Willy kvar i Let´s dance.
Det är idiotiskt och korkat att man kuppar och stöd-ringer, när tävlingen borde avgöras av helt andra orsaker.

Varför har Willy sånt stöd?
Artiklar som nedanstående i Expressen:

-Jag är skitförbannad. Jag kan lika gärna strunta i att komma nästa vecka, det spelar ju ingen roll vad vi gör. Jag vet inte om jag vill vara med i "Let's dance" längre, rasar Tony Irving.

- Willy har ingenting i semifinalen att göra. Svenska folket har absolut ingen kunskap om dans, säger Ann Wilson.
- Det här är en mardröm. Det är sorgligt att svenska folket vill ha en pajastävling i stället för en danstävling, säger Maria Öhrman.

Om juryn hade varit neutral, hade Facebookgruppen inte haft en chans. Men deras mobbing och mediagnäll skapar bara fler Willyfans.

Mitt i allt detta står en Willy.
Jag lider med honom, att hamna i detta tvärdraget kan inte vara en höjdare.

- Är inte jag lika mycket värd som de andra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar