lördag 13 mars 2010

en lördagsfräckis


Björn och jag halkade runt skogsslingan idag med hundarna.
Vi kom in på Amelias artikel om att vi kvinnor inte vet hur vi ser ut mellan benen, och att vi inte skulle känna igen oss själva, om det nu skulle va ett stort problem för nån, nån gång.
Björn kom osökt att tänka på en gammal fräckis:

Två killar stod vid kiss-rännan, en tredje kom in. När tredjemannen kissade sprätte det som från en vattenstril åt alla håll.
De andra killarna - Va fan....?
Tredje killen - Jo, ser ni, min fru och jag var borta på middag igår. Och fram mot nattkröken när alla var på snöret så kläcktes idén att alla killar skulle langa fram snorren, dölja sig bakom ett skynke och se fall fruarna kunde känna igen vems som var vems.
De andra två killarna: -Och....?
Tredje killen, olyckligt: -Min fru stormade in, skrek: - DEN ÄR MIN!!!! och satte gaffeln i.

Ajjjjjj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar