fredag 19 mars 2010

Den här tjejen heter Elin Westin


och hon är inte den vassaste kniven i lådan, om ni förstår vad jag menar.....!
Första gången jag stötte på henne var när vi hade kalas hemma, stämningen var topp, skratten lyfte taket, men plötsligt klev Elin Westin in objuden, och satt sig och bajsade ett jättebajs på mattan. Alla höll för näsan och försökte få ut henne, men hon var envis, och spjärnade emot och skrek :- Allt ljus på mig, allt ljus på mig, bara jag får tycka, ingen annan, INGEN ANNAN!
Nåväl vi lyckade till sist låsa ute henne. Sen dess har hon stalkat mig och det unnar jag inte min värsta fiende. Elin Westin förmedlar dödsångest, att bara titta på henne är som att stirra på en tapet på en cancerklinik, hon är ondskan själv.

Om ni får syn på henne, bara låtsas att ni håller med henne, och ring vid första bästa tillfälle efter polisen, 112 direkt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar