onsdag 27 januari 2010

Zlatan käkade baklänges och Zorro framlänges - sort of.


Björn stod vid spisen och förberedde fisken och jag stod vid skärbrädan och gjorde grönsakerna. Vi småpratade om this and that när jag tyckte jag hörde ett lite mystiskt ljud nånstans ifrån. Inget konstigt syntes till, men så hördes det igen. Jag la kniven ifrån mig och upptäckte Zorro under köksbordet.
-Kräks Zorro....? undrade jag förvånat.
Det brukar inte passera obemärkt när hans kropp bäljar sig fram och tillbaka som ett gammalt ostämt dragspel.
Vid närmare kontroll så upptäckte jag tre rätt ansenliga högar med nåt som såg ut som bruna bönor (m tanke på det yberläckra inslaget från filmen Apan) på golvet.
Det var dock inte Zorro som kräkts, det var Zlatan - Zorro var den som var under bordet och åt upp alla högarna igen.
Iioouw.

1 kommentar:

  1. Hundar ÄR äckliga ibland! Vår Golden Retriever "Gimli" älskar att rulla sej i skit, ja just, SKIT! Blä och blä!! Hans allra bästa vän, en svart labbe-tik vid namn Vips, just hennes bajs också. Shit säger jag bara..
    Igår jagade han tre harar på gärdet utanför där vi bor, aja baja! Gissa vem som vann?

    SvaraRadera