torsdag 21 januari 2010

Såg ni Landet Brunsås?


SVT:s nya matprogram ”Landet Brunsås”, med förra copywritern Lotta Lundgren, fick en stark start i går kväll med 662 000 tittare skriver Resumé.

Starkt??? Ni MÅSTE skämta.
Jag skruvade mig igenom pinsamheterna, inte ens skolfilmerna när jag var barn var lika usla. Den mexikanska ambassadörskan såg helt chockad ut där hon satt inklämd och tvingades äta försvenskat halvfabrikat mitt i en cirkus av nakna småbarn, hundar och en saligt gaggande pappa. Hennes miserabla och olyckliga uppenbarelse mitt i "fredagsmyset" kan bli en klassiker!
Annars var det tre pretentiösa "humorister" i ett pissförvirrat svammel.
Noway nomore.

1 kommentar:

  1. För egen del tycker jag programmet andades allt för mycket cynism vilket jag försökt utveckla på min blogg? Bäst var Schyffert!!

    SvaraRadera