tisdag 19 januari 2010

Dags för den årliga nödträningen på flygskolan.


Och jag har kämpat emot duktigt och lyckats undvika de tjocka och småstilta plugg-böckerna i flera veckor nu. Det är snudd på rekord, t.o.m strykningen, städningen, och sortera garderober har tyckts mig roligare.
Men nu börjar jag få kniven på strupen och det är oftast först då som jag tar mig själv ordentligt i hampan. Så idag var det dags, ingenting skulle få komma emellan, uppkavlade ärmar, böckerna framlagda, och just då kommer M-magasin nerdimpande på hallgolvet..........
Jag kan faktiskt motstå allt.
Utom frestelser.
M-magasin fick det bli.
Det var för ett tag sen en artikel i M-magasin bland många andra, som handlade om Anna Anka, oralsex och en del annat sex och samliv.

Harmsen kvinna skriver nu:

- " ÄR M EN PORRTIDNING?
Amelia vill du konkurrera med porrtidningar? Jag tror faktiskt att du är ute och cyklar. Detta var ett bottennapp av dig. Idag har jag sagt upp tidningen och kommer inte att fortsätta att köpa eller läsa M. Jag har många väninnor som instämmer.
Det är bedrövligt och jag är besviken på att jag misstagit mig på dig som jag tidigare beundrat."

Hjäääääääälp, darra och bäva månde Amelia och M.
Och fnittrar gör jag som vanligt glatt åt de indignerade insändarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar