lördag 12 december 2009

"Vi som saknar Tiger Woods"-listan.

Det finns en sak som jag är extra svag för här i världen och det är mina söner.
Och eftersom de alltid haft så häftiga toppenkompisar så har dessa kompisar liksom hängt med under samma svaghetstecken.
Så idag när denna inbjudan kom: "Michael invited you to join the Facebook group "Vi som kommer sakna Tiger Woods", så tackade jag inte nej.
Det kanske var dumt, OK, OK, men jag finns nu med på listan över dem som saknar honom.

Så, om ni nu ser denna lista med namn på en massa golfare och en nattklubbsvärdinna, en servitris, en pr-kvinna, en playboymodell, en porrstjärna, en underklädesmodell, en baddräktsmodell och en svensk purser på SAS, så finns det en helt naturlig förklaring.
Jag lovar och svär.

Expressen DN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar